Färdig :D


ÄNTLIGEN är pannkakorna färdigstekta!!!! Och visst det tog nog inte så lång tid som jag trodde, då hade jag ända FEM SATSER!!! Men gjorde dem i 2 stekpannor! :D
Men nu är de klara för att svalna och sen ska jag bara stoppa dem i påsar för att frysa in dem...alltid bra att ha i frysen om barnen äter dåligt i skolan eller om man ska iväg på några aktiviteter. För det är verkligen JÄTTE GOTT med kalla pannkakor med smör på! *mumma*


Nu har lill tjejen gått och lagt sig och älsklingen min ska göra likadant för att försöka sova en stund innan det är dags att åka till jobbet. Själv ska jag få de andra två klara för kvällen.
Undrar lite vad man ska göra under kvällen när barnen sover och älsklingen har åkt till jobbet? För jag misstänker att det inte går någonting roligt alls på tv.n! *suck*
Nej! Jag följer inte idol, har aldrig gjort och kommer antagligen aldrig att göra.



Nu blir det disk och hjälpa Juliette vid datorn....kanske skriver senare, annars blir det imorgon!
Oavsett vad önskar jag er alla en riktigt trevlig måndags kväll!



CIAO!!!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback