Snart helg!


Är ganska lugnt här hemma just nu så tänkte passa på att uppdatera lite. de sista dagarna har det varit rätt tråkigt men igår fick jag fnatt så vi åkte till Casablanca och hyrde filmer....5stycken blev det! =)
Så igår såg vi på den ena: en triller som är baserad på verkliga händelser. Den var inte "kalla kårar" skrämmande...men den var lite sorgsen, spännande mm....
Så det är en film som jag rekomenderar er att se om ni inte är allt för lättskrämda eller liknande. :P
handlar om en familj som bor på en bondgård och pappans jobb är att köra lastbil. De har fyra barn mellan 3månader och 10år. Mamman har råkat ut för förlossninsdepression....
Idag har jag lite vanliga tråkiga vardagssysslor som jag ska fixa med...men förutom detta är planen att ligga i sängen och se film med älsklingen. I alla fall mellan (typ 9-14), sen i eftermiddag ska vi spela lite spel med barnen...vi köpte några nya igår som det ska bli kul att prova! =)
Och senare fram emot kvällen ska vi vara barnvakt åt Jolina och Samina (2 av grannflickorna) medan Marinette är på föräldramöte.
Älsklingen ska till tandläkaren också....men annars inga planer alls och jag har en känsla av att den här dagen kommer gå alldeles för fort.....eller så blir det pannkaka av allt och den går super sakta istället. Men det märks senare.
Nu ska vi äta frukost med Emilia innan hon ska lämnas på dagis!
Ha en bra dag!
Ciao!


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Halon

Roligt att se lite bilder på din blogg, fortsätt så. Kram från en av dina grannar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback