Tråk måndag =(


Idag har jag verkligen börjat förstå de människorna som hatar måndagar och aldrig någonsin ser fram emot dem.
Den här dagen har varit så fruktansvärt långtråkig så jag vet knappt vart jag ska ta vägen. Visst...har man aldrig tråkigt så uppskattar man inte de dagarna som faktiskt är roliga.
Men jag hatar att ha så här långtråkigt. För när de dagarna kommer blir jag så himla rastlös, men allting är så tråkigt så man kommer inte på något roligt att göra och man har ingen ork eller lust för de tråkiga vardagssysslorna heller. Och mitt i allt det blir man irriterad över hur tråkigt allting egentligen är. *suck*

Visst en del nytta har jag gjort ändå. som fixat mat, tvättat och sorterat tvätt samt varit och veckohandlat och packat in alla varorna. Men utöver detta har jag inte gjort mycket alls. Och ibland vill jag så mycket mer än vad jag kommer på och det kan vara lite frustrerande.
Tycker till och med lite synd om Malin och Marinette som kom över en sväng på eftermiddagen och pratade lite. Men inte ens då var jag riktigt glad och skrattade och pratade som jag brukar utan satt mest och suckade och sa att jag var uttråkad och ville göra något roligt. Stackars dem och komma hit och så är jag så himla osocial som det bara går.
Men de stannade en stund så förhoppningsvis gick det ingen större nöd på dem alls. :P
Nu väntar jag mest på att klockan ska bli 19 så man kan lägga lill tjejen för natten och de 2 stora ska in för kvällen. För då kan en annan ta kvällen och kanske börja slappna av och samla krafter för att ta nya tag i morgon och hoppas på att morgondagen även blir en bättre dag!
Så mina kära läsare....så har min dag varit. inget speciell och inget roligt. Jag hoppas verkligen att jag har något roligare att skriva om nästa gång!
Ciao!






Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback