Dansuppvisning på stan!


Jag tog ju med mig Juliette och Theodor till stan för dansuppvisningar. Jag tog även med en väninnas dotter! Det var skönt att komma ut lite då det var så fint väder, men var inte riktigt den dansen vi hade hoppats på utan enbart gammeldans samt bugg. =(
Men de var jätte duktiga!!!
Trist att det blev en sån flopp, men Theodor är lite nöjd då han köpte en ny snygg keps!
Och sen fick de en varsin munk samt att vi köpte lite fudge innan hemgång! *mumma*
Sen tog jag min väska och älskling så vi drog till Henstad för att hämta fröerna som David sålt för sin klass. Tyvärr blev det lite lång väntetid då hon som har hand om det bara fått med sig ena paketet hem och precis skulle åka och hämta nästa.
Väl hemma så insåg vi att allt inte var med då det var slutsålt, så en del får ingen beställning alls och en del får mindre. Hoppas det fungerar bättre nästa år....OM de säljer igen! *jag hoppas*
Men nu har vi sorterat alla fröer och det, tog "bara" 1,5 timme så tyckte lite synd om Jonna och Faster Emma som fick vänta så länge på oss. Men nu är det avklarat och David får lämna ut allt i skattkärr under helgen och sen fixar jag med en del själv under helgen, och resten får vi fixa med när han kommer hem!
Nu är det snart över i alla fall så nu kan jag äntligen plantera lite blommor. Om de nu kan sås och inner blomma!? *vill*
Jaja....det var allt för stunden!
Måste ta en cigg och försöka varva ner samtidigt som jag ska prata med älsklingen om min dator, då min älskade pärla fått något jävla virus som vi inte hittar och därmed inte kan ta bort! *argh*
Jag hoppas vi kan fixa det då jag älskar min dator och vill verkligen att den ska fungera som den ska. Jag BEHÖVER ha den fungerande ordentligt! Jag kan verkligen inte vara utan den! *suck*
Hoppas er dag varit riktigt bra?

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback