God morgon!


En ny dag och sista arbetsdagen samt att FBK tog sm-guld igår! Så den här dagen kan knappast börja bättre! =P
Ur min dator "skrålar" det massor av go musik som höjer humöret lite till!
Den som går mest är av J.Lo och hon har en helt underbar röst och är så otroligt fin!
Lyssna och njut vet jag! =)
Så nu är morgonbestyren avklarade och barnen är på skola och dagis! Älsklingen skippar tydligen sovandet idag och sitter och spelar lite hockey på krysslådan! Han blev visst lite inspirerad av oss! *sweet*
Men dock sitter han i sin matchtröja med Frölunda....bara för att vara vrång!! ;)
Själv sitter jag och äter frukost samtidigt som jag bloggar. Är svinhungrig så orkade inte vänta längre samtidigt som jag väldigt gärna ville blogga nu med! Fick bara en underbar känsla för det, så lika bra att passa på! =)
Så vad händer idag då?
Hos oss blir det rätt mycket. Vi ska åka och handla våran vanliga veckohandling samt att vi ska utföra våran veckostädning!
Sen ska det bli en tur ut till FBK-shoppen för att inhandla en match tröja åt mig! *yeeees*
Vet dock inte om jag ska ha en hemma tröja eller borta tröja???
Själv gillar jag borta tröjan mer då den är snyggare men samtidigt vill de flesta ha en hemma! Vilken skulle ni välja om ni skulle köpa en???
Behöver verkligen er hjälp med detta så jag slipper stå och få alldeles för mycket beslutsångest i butiken senare! *fniss*
*Hemma tröjan*    &     *Borta tröjan*
.
Efter detta blir det att invänta barnen och hämta lillan på dagis för att få i barnen lite mellanmål innan pojkarna åker till sin pappa och vi andra ska åka ner till stan för att vara med och fira! *me like*
Sen får vi se när vi kommer hem, men tror Juliette hoppas på att vi är hemma till kl 20 då Talang börjar....men det märks! =P
Så det kommer antagligen gå i ett idag! Men det kan vara skönt det med mellan varven! Man hinner i alla fall inte ha långtråkigt! *hehe*
Nä...nu ska jag ringa min mamma och berätta om vad vi kommit fram, om hon inte hinner läsa detta innan! *fniss*
Och sen ska jag försöka kolla så inköpslistan är komplett så vi kan handla i samband med turen till FBK-shoppen så man slipper åka ut flera gånger! =)
Men ha nu en bra dag!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback