Självförsvar...


...det är BRA! ;)
Jag hittade den här och tänkte att det kanske kan vara något för er....om inte så har i alla fall jag varit med och prövat min lycka! *hihi*
Och för er som inte har blogg....då delar ni bara på facebook! :D

”JAG TÄVLAR HOS BITTERBLONDIN OM ENSKUNKSPRAY FRÅNBODYGUARD.NU"

.
SKUNKSPRAY INNEHÅLLER FÖRUTOM ISOPROPYLALKOHOL OCH RÖDFÄRG ÄVEN DELAR AV EXTREMT HÖGKONCENTRERAD MENTHOL (UTVECKLAT MED HJÄLP AV FOA- FÖRSVARETS FORSKNINGSANSTALT) VILKET ORSAKAR ETT FRUKTANSVÄRT OBEHAG OCH PARALYSERAR I MINST 10 MINUTER. RÖDFÄRGEN SOM IDENTIFIERAR ANGRIPAREN ÄR KVAR I HUDPIGMENTEN I UPP TILL 30 DAGAR. SKUNKSPRAY HAR SEDAN 1999 RÄDDAT FLERA PERSONER FRÅN ÖVERFALL! ALLA BODYGUARDS FÖRSVARSSPRAYER ÄR LICENSFRIA OCH 100% LAGLIGA.
.
.
Så med detta önskar jag er alla LYCKA TILL!!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback