Hiss och Diss!


Oj oj oj! Klockan efter 00.00 och jag är fortfarande vaken! *hahaha*
Inte illla alls detta ju!
Men gör inget då jag fortfarande måste fixa lite med köttet. Det har nu stått i saltlag i ca 4 timmar och ska stå i 4-5 timmar enligt receptet. Så tänkte uppdatera för sista gången och sen ta ur det och lägga mig! *gött*
Det blev i alla fall fredagsmys med barnen. Efter många om och men så ville Theodor åka och inhanlda lite chips och dricka till barnen och se en film. Så jag sa att det var helt okey, bara jag fick göra klart köttet och så!
Nemas problemas!!!
Theodor tog bussen till Väslviken och handlade medan jag själv satt och pratade med Sandra en stund då hon kom på ett kort besök efter jobbet idag! *trevligt*
Bara synd att barnen tog upp rätt mycket av tiden hon var här så vi hann inte prata så jätte mycket. Men tur för mig är ju att hon gillar barn så tror inte hon tog allt för illa upp! *sweet*
När allt detta var klart och köttet väl stod i kylen i ett saltlag så satte vi på en film och mös ner oss i soffan!
Tyvärr var filmen helt jävla värdelöst dålig! Skulle vara en komedi men den var skit tråkig. Inga skratt under hela filmen och den var väldigt långtråkig och enformig. Så det var jätte tråkigt!
Så måste dissa den här filmen!
*It-s kind of a funny story-BLÄÄÄÄÄ*
.
Efter den här filmen så sa jag till Juliette att lägga sig då hon låg och sov i soffan och när hon väl var klar så sov Theodor med! Så han fick också gå och lägga sig!
När de lagt sig så tänkte jag att jag lika gärna kan se en film till då jag ändå måste hålla mig vaken. Så sätter på "Get him to the greek" och blir lika missnöjd med den. Så efter 10 min snabbspolar jag lite för att se om den verkar bli något bättre men...
....NEJ!!!
Så snacka om otur med två dåliga filmer på raken....varav de båda skulle vara komedier. Blir så himla besviken!!! Men men....dissar denna med!
*DISS*
.
Så det var bara att byta film och för att inte bli mer besviken på en och samma kväll så valde jag ett "säkert kort" och satte på filmen "Step up 3" och den var riktigt bra!!!! Precis som alla andra dansfilmer jag sett de senaste åren! *me like*
Så jag hissar den här filmen och ger er den som förslag för någon kommande filmkväll! =)
*HISS*
.
Så mina vänner! Detta var min fredagskväll! Nu ska jag ta köttet och sen se om jag kan hjälpa min stora dotter att somna då hon hostar väldigt mycket och väldigt illa! Tror vi får åka in med henne imorgon om det blir värre under natten! *stackars liten*
Jag hoppas bara hon inte åkt på lunginflammation, som mig, då det är så fruktansvärt tråkigt och jobbigt!
Jag önskar er en underbar fredagsnatt så återkommer jag säkert mer imorgon!
.
*Puss*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback