I'm home! =D


Så där ja....då är man hemma igen. Jag lever och är i ett stycke. Bilresan var tokig och ibland funderade jag ärligt på om vi skulle komma fram alls. =/
Och jösses vad psyk man blir....kanske borde tvångsinlägga mig, Catherine och Linda på en gång. Eller kanske blockera på facebook och byta till hemligt nummer................ =P
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Hahahahahaha....det var så här Catherine "trodde" jag skulle skriva eller reagera, så ville verkligen jävlas lite och börja det hela så....alltid kul att skoja runt med folk som kan ta det för vad det är....
Om ni fortsätter ner en bit till så får ni läsa min RIKTIGA början på detta inlägg och läsa om dagen som gått hittills! *HAHAHAHA*
Fan vad MUPP jag är nu, men det struntar jag i då jag är på riktigt bra humör och då är det lika bra att passa på. =P
.
.
.
.
.
.
.
Här kommer det äkta inlägget:
Så där ja!
Hemma från en riktigt rolig bilresa till Toy's R us och Lidl med Catherine och Linda! Var nog riktigt länge sen jag skrattade så mycket som jag gjort de här sista timmarna! *underbart*
På leksaksaffären köpte jag mer leksaker än vad jag trodde att jag skulle göra, men däremot gick det på mindre än vad jag hade räknat med! *kan inte bli bättre*
Så rea har dem verkligen, och hade jag haft mer pengar hade jag köpt lite mer större och dyrare saker som man verkligen märker av rean mer på...men jag är super nöjd med det jag handlade! =D
Jag köpte leksaker till ett värde av 718kr men betalade bara 170kr!!! =D
Det är ju super billigt!!! *gillar jag*
Catherine köpte lite mer....2 STOOOOOORA påsar, men betalade lite över 500kr....och DET var billigt vill jag säga!
Nu i efterhand ångrar jag nästan lite att jag inte köpte mer, men samtidigt hittade jag inte så jätte mycket av intresse, en del saker till hade jag nog kunnat plocka på mig, men inte jätte många. Men inte så ofta man kommer iväg på sånt utan själv brukar jag upptäcka det när de flesta sakerna redan gått. Och det är lite trist, men nu fanns det en hel del saker kvar! =)
Så själv sitter jag och ångrar att jag inte köpte mer medans C sitter med lite ångest över att det antagligen blev mer än hon hade tänkt sig! *hahaha*
Inte lätt att vara oss inte! =P
.
Men dagen har varit underbar hittills och det har varit underbart att umgås med två tokiga och roliga tjejer ooch få skratta riktigt mycket.....det uppskattas väääldigt mycket och jag hoppas verkligen vi kan träffas snart igen! =)
Antingen utan barn eller så kan ju barnen vara med och leka...för sig själva! *hihihi*
.
Efter affärerna blev det hem till mig på fika. Det var super gott med kaffe, då det var ett par dagar sen jag drack något. Gott med fika bröd med, då det nu för tiden är sällan vi har det. Och super trevligt sällskap och en underbart rolig stund....längtar redan efter nästa gång. =P
Och nu är Emilia rastlös så jag antar att jag får sluta skriva här och göra något med henne en stund då jag inte ägnat henne någon tid idag....stackars liten! =P
Ja så är det...nu har jag haft mitt roliga idag och skrattat så jag kiknar och tårarna kryper fram, nu ska jag ta mitt glada humör och umgås med min lilla dotter samt säga hej till min stora som precis kom in genom ytterdörren!
*See you later*

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Catherine

Det är jag/vi som ska tacka för idag. Hahahah ja det var verkligen en bilfärd och ett fika som kanhända andra hade ställt upp stora varningstrianglar för och skyndat sig ringa efter "de vita männen" hahaha alltså grabbarna i de vita rockarna för att föra bort oss allihopa. hehe. ;) Jag tackar dig än en gång för en supertrevlig dag Nina, och din underbara söta dotter ska du ge en kram för hon tipsa mig om lite grejsaker som slank med ner i påsarna så min egen dotter ska få lite roligt. Kul med tips från barnen speciellt med tanke på att dem är lika gamla. :)

och Ja, vi måste göra om detta snart igen. Jag tar gärna mä mig lilltrollet så de får leka.

Det där kaffet...vilken sort var det? Det var ju kanongott (fråga linda...jag suger på att göra kaffe jag...men jag gör så gott jag kan iallafall.hihihi)

kraaaaaaaam!

Postat av: Nina

Hahahaha...ja just det...de vita männen...hahahaha....fan vad rolig du är :P

Tack, vad bra att du gillade kaffet, inte för att jag gör något speciellt men ändå. :P

Jag använder Löfbergs Lila mellanrost, brygg. Använder ett mått per kaffeKOPP....lika många mått som vatten i min bryggare! :D

Vad kul att du fick lite tips av min dotter...alltid lättare när barn säger något själva då de oftast vet vad andra barn också leker med :D

Ja det måste vi göra, ha en lekdate med barnen och en tokdejt för oss! :P

Ha det gött!

Kraaaaaaaaaam!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback