Morrn morrn...


En ny dag och tyvärr sov jag inget bättre inatt....vände och vred på mig och tappade bort en av kuddarna! =(
Tror det beror på rengöringen av hela sängen igår, min "plats" är borta och min "grop" i kuddarna är borta så måste sova in dem igen...
Så idag funderar jag på att ligga mycket i sängen och kolla på tv, så den är "inlagd" till kvällen! *hahaha*
Fan, jag låter ju helt psyk ju! =P
.
Älsklingen är mycket bättre idag och han var det igår med, men hans mage jobbar hårt ännu så blir hemma idag med. Men imorgon ska han tillbaka till jobbet. =)
Och i eftermiddag kan vi vara bland folk igen! =))
Det känns helt underbart, även om vi inte kommer vara det så kommer det kännas helt underbart att vi KAN! =D
Jag behöver inte låsa in barnen längre och allting är frid och fröj....*nice*
Nä...nu ska jag se om David tänker gå upp idag eller om jag blir tvungen att dra upp honom ur sängen. =P
Men jag hoppas ni får en riktigt bra torsdag och att vi ses snart igen!
.
*Kramar till er*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback