Ett stoooort grattis till dig!


GRATTIS Nicke!

(Idag klarade han körkortet helt galant! Inga problem där inte!)
Vi är så glada för din skull och jag hoppas ni får riktigt roligt med ert bil åkande och att du tar det lugnt...böter och sånt kan man ta men tänk på vilken dyrbar last du har med dig i bilen! =P
Och så självklart...inte kul att riskera att bli av med körkortet....*hahaha*
Nä då....bara retas lite med dig! Ha så jätte kul och GRATTIS än en gång!
*Kramar om*

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nicke

Tack så mycket Nina! Ja det är verkligen jätte-kul att va ut och åka. Var ute och åkte vid 22 tiden igår och ringde Elle och fråga om vi behövde ha hem något.. Ja, mjölk och bröd var svaret. Gå ut om 5 min så drar vi till haga hallen.. tror du DET var gött eller? slippa stressa med buss och skit... Allt blir mycket lättare. Men nu ska jag ut och brumma runt igen.. ha det gôtt!

Postat av: Nina

Jag kan tänka mig det! Allt är så mycket smidigare och enklare med bil och körkort!

Brumma på och fortsätt att njuta av det...om några år är det nog inte lika kul! =P (enligt min gubbe) =P

Ha det gött du med!

Postat av: Haakonsina

Great site!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback