Lite mindre än halva....


...dagen återstår!
Jag är jätte trött och ögonen svider något fruktansvärt. Det känns lite jobbigt då varken kallt vatten, kaffe eller frisk luft får mig att piggna till! =(
Så jag behöver ju knappast säga att pluggandet har gått åt helvete idag! =(
Läser och läser, men ögonen och hjärnan vill inte alls vara med, så nu har jag lagt ner det och hoppas på mer ork senare eller lite tid till över under helgen! *dock inte så troligt*
Man kan ju lätt säga att jag känner mig lika död som en mumie....var ett tag sen jag var såå hör trött så just nu är det extra jobbigt.
Men men.....lite annat har jag fått gjort idag trots min trötthet. *tur det*
Försökte ju då läsa, och jag orkade väl 1 timme i alla fall. Sen struntade jag i det och tog itu med tvätten samt fixade alla små påsar med godis, de skulle fyllas, klippas och knytas ihop samt ställas in i kylen! *klart*
Sen blev det att väcka älsklingen för att åka och storhandla! Mycket blev det, men nu är det gjort och jag är redo för helgens planer och bravader! *skönt*
Och väl hemma var det bara att packa in alla matvaror, ta itu med disken samt disskutera mat med älsklingen! Nu är han iväg och köper mat....idag är vi lata så det blir McDonalds....och själv ska jag självklart ha min efterlängtade El Maco Grande! *slurp*
Sen när han kommer blir det att äta och efter det ska jag städa i köket med allt vad det innebär samt fylla på lite där det är tomt. Sen antar jag att jag får lov att fixa med lite inför morgondagen.....det jag kan göra trots att älsklingen är hemma. *inte mycket, men lite finns det*
Men det som jag inte kan göra nu får jag passa på att fixa sen ikväll när han åker till tågstationen för att hämta sin mamma! *snabba ryck*
Men men....har inget roligt att skriva....och har inget att berätta. Här knallar ju allt på ungefär som vanligt. Och då jag är klar med det mesta kan jag nog ta det rätt lugnt resten av dagen.....*hoppas jag i alla fall*
För lite vila skulle göra mig riktigt gott just nu! Och jag tycker nog att jag har gjort mig förtjänt av det med! =P
Ni får ha en underbar fredag!
*Kramizar*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback