Söndagen är här.


Fick lite sovmorgon i morse då jag vaknade ca 7.15 med rumpan halvt utanför soffan! *hahaha*
Jag däckade visst till filmen igår, men måste ha sovit väldigt gott inatt. *skönt*
Några minuter efter att jag kom upp så kom lilla Emilia....nyvaken och kramsjuk! *gött*
Och sen har det gått av bara farten....med några tvärstopp under tiden. Har försökt komma på något att göra med barnen och vi har suttit och bollat ideér och käkat frukost. Inga av förslagen kom till användning, delvis för att de tyckte de var tråkiga (en del) och delvis för att klockan börjar ticka iväg.
Nästa gång ska jag nog inte fråga dem utan bara planera och göra det! =P
Så i eftermiddag ska vi laga mat och ha filmmys i soffan. Vi ska se National Treasure 1 & 2 som jag lovade Theodor. Och innan dess ska vi mysa och ha picknick! =)
Theodor var sugen på att åka till stan och bara ta en fika, känns som om man lägger ut liiite mycket pengar på den fikan....så jag sa att vi kan köpa/baka fika och fika här istället. Så nu ska vi ha picknick mitt i vintern!
..........................................i VARDAGSRUMMET! *hahaha*

Det ska bli kul som omväxling! Och jag lovar att ta bilder på det så ni får se sen!
Efter detta blir det nog att måla och pyssla lite då flickorna gärna vill det! Och jag hoppas verkligen att Theodor vill vara med på ett litet hörn han med! Han slipper ju i alla fall sällkskapsspelen (med risken att förlora)! =P
Nu ska jag förbereda allting till picknicken och bara njuta av mina barn! *underbart*
Men jag hoppas ni får en underbar söndag och hittar på lite roliga saker att göra! För det tänker vi i alla fall ha!
.
*Hörs senare!*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback