Innan dagis!


Hann jag en del, men inte så mycket som jag hade hoppats på! Men men....det gör egentligen inget då jag faktiskt har hela dagen på mig! =)
Men oavsett, så har jag packat allt Emilia ska ha med sig, fixat med disken, torkat bord och bänkar, plockat ihop Zorros mat mm, skurit till allt papper till korten (åt fröknarna) och ätit en liten frukost (en drickyoughurt) samt lämnat lillan på dagis, och så får vi inte glömma att jag lekt och rastat Zorro!
*låter för gulligt när de är så små*
.
Och nu sitter jag här, fortfarande hungrig, men känner att jag ska göra klart korten innan jag äter något mer. Sen blir det nog en ordentlig frukost innan jag tar en promenad med Zorro ner till Elle för att lämna honom för några timmars lek (och förhoppningsvis en kopp kaffe).
Ha en fortsatt bra dag allihopa!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback