Lite trött nu.


Ja så har man druckit kaffe med C och mamma....eller ja snarare höllt C sällskap, då det bara var han som ville ha kaffe! =)
Sen när de hade åkt blev det att plocka undan lite på gården och städa undan lite inne i köket då det kommer fram små kylskåpsmagneter lite här och var. *fniss*
Sen lånade jag gräsklipparen av grannen och klippte våra gräsmattor. Jag har faktiskt bara gjort det en gång tidigare, men hade inget minne av att det var så tungt för armar och händer. *go träning*
Men nu är det i alla fall gjort, och så snart deras batteri till trimmern har laddat klart ska jag ta alla kanter och så med, så kommer det vara jätte fint ute sen! *sweet*
Och efter klippning av gräset så har jag slitit bort det sista av nätet, som vi satte upp för att Zorro inte skulle kunna rymma...vilket vi fick äta upp... *fniss*
Och nu sitter jag här och ser solens strålar komma fram, men för en stund sen såg det väldigt mörkt ut, och vi hörde lite muller långt bort och sen kom lite regn. Så det skulle inte förvåna mig om det blir lite oväder här i "soliga" Karlstad! *hehe*
Nu vet jag inte vad jag ska göra. Theodor är hos sin flickvän i Skattkärr (dit åkte han direkt efter frukosten), David är hemma hos bästisen Emil, Emilia är ute på gården och leker och Juliette är hos Lotta (som vanligt). Så nu sitter jag här ensam och vet inte riktigt vad jag ska hitta på....kanske borde passa på att rensa garderoben som jag pratat om så himla länge....det vore lite kul att få in de nya kläderna någon gång! *haha*
Eller så kan jag alltid städa eller hitta på några andra tråkiga vardagssysslor som jag kan göra. *boring*
Eller vad säger ni?
Några roliga förslag till "stackars" mig?
Jaja....ska låta er vila era ögon en stund, så ska jag se om jag kan hitta något att sysselsätta mig med en stund! Trevlig kväll på er!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback