Museiparken!


Jösses vad kul vi har haft!!!
Efter frukost och fixande med tvätten åkte vi ju till museiparken för att kolla läget. Vårt lilla "kolla läget" blev hela 3 timmar. Lätt 1,5 timme längre än vi hade tänkt oss! *ops*
Men det blir lätt så när man har riktigt roligt! =)
Och jag vet inte vad det egentligen finns att berätta då det är mycket roligare att dela med sig av alla underbara bilder och videoklipp!
Och sen sägs det ju att en bild säger mer än tusen ord! *hehe*
Men kan avslöja att vi har kört sumobrottning, klättervägg, gladiatorgrej, fikat, cyklat, lekt i parken samt lekt med lite olika uteaktiviteter så som badminton, tennis, diablo samt frisbee.
Och vi har haft jätte roligt!
Vi provade att gå på styltor med! =D
Och bäst av allt är att barnen har haft minst lika roligt som oss....och förhoppningsvis roligare då det var för barnen!
Men men....vi är inte alltid så vuxna och mogna av oss! *hahaha*
Och jag vill ju även passa på att tacka faster Emma och mormor Lisse för det underbara sällskapet! Jag hoppas vi ses snart igen! *kramar om er*
Nä...nu ska jag sluta svamla och visa er alla bilder istället! Hoppas ni kan se hur kul vi faktiskt haft det!?!?
Jag hoppas dock ni har överseende med filmerna då de ligger ner....så ni får helt enkelt vända ert huvud så det blir rätt vänt....jag glömmer att ha mobilen liggandes när jag filmar och har än så länge ingen aning om hur man vänder dem i efterhand! =(














Efter allt detta blev det förbi välsviken för att inhandla lite godis till alla barn....och vuxna...för att sen åka hem och inser att älsklingen tappat hemyckeln! *suck*
Det var bara för honom att åka tillbaka och leta och tur för oss att min hemnyckel låg kvar i väskan så vi slapp sitta ute och vänta. *pust*
Tog max 10 min (med letande) sen hittade han nyckeln, så ibland är turen på vår sida! *glad*
Så han kom tillbaka hem, med en nyckel OCH parkeringsböter på 200 spänn då biljettautomaten inte ville ta kort! *typiskt*
Jaja....200 spänn i böter är bättre än över 1000 spänn för att byta lås! *hahaha*
Så när han kom stod jag med maten. Idag serverades det kebab i pitabröd! *smarrigt värre*
alla åt och var riktigt glada och nöjda! Sen att det innehåller mycket sallad och kall sås gör det hela ännu bättre en varm och solig dag som denna! *supergott*
Och efter maten har det blivit att fixa med disken och fixa in alla bilder på datorn och nu när jag är klar med allting...inkl. blogg inlägget ska jag ta ett glas cola och ett paket cigg och sätta mig på vår underbara altan och bara njuta av sommarvärmen! Någon som vill göra mig sällskap??
Hoppas ni alla får en riktigt bra dag och att tidigare delar av dagen varit MINST hälften så bra som våran! För då har man haft en bra dag! =P

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback