Nu börjar...


...det likna något!
Älsklingens väska är packad och min är nästan helt packad. De tre yngsta är i säng, så nu återstår bara att få den äldsta in i duschen så jag får tillgång till en underbar dusch efter!!! *längtar*
Under tiden som jag har väntat har jag som sagt packat, lyssnat på lite muller och en massa regn. Och nog regnar det, och det känns lite som om det inte kommer ge sig i första taget. Och enligt väderrapporterna är det risk för regn hela dagen imorgon med! Trevlig skolavslutning! =(
Jag har även pratat med barnen, kollat deras packningar, tvättat mitt ansikte, letat fram mascaran och håraccesoarerna samt fixat Juliettes fotvårta!
Stackars liten!!!
Hon grät och skrek som jag vet inte vad. Det gör ont när jag filar, det gjorde ont och sved när jag frös den och efter såg hon vääääääldigt sur och butter ut, men lovar! Hon är lika söt ändå!!! =) *lider med henne*
Och nu väntar jag på att min mat ska komma. Var lite lat då jag höllt på en hel del idag och knappt haft tid över för något annat än fixande mm, så jag beställde från mama rosa, en hamburgertallrik med kebabsås till stripsen! *mumma*
I väntan på maten har jag messat en väninna som kanske skulle komma under kvällen, för att avboka då jag är svintrött och bara vill äta, duscha och sen lägga mig! *längtar*
Så jag hoppas vi kan ses en annan dag istället vännen!
Men nu ska jag skynda på den äldsta och sen ta en cigg i väntan på maten....jag hoppas den kommer snart! Jag ska väl även pussa min älskling hejdå då han snart ska åka till jobbet för det sista nattskiftet för den här veckan! Jösses vad han kommer vara trött i morgon då han inte kan sova något pga att det är skolavslutning och sen direkt ner till Göteborg för en weekend hos hans mamma, med förhoppningsvis fint väder och en liten utflykt till Slottskogen för att kolla sälarna! *gillar*
Men det återstår att se! Ha nu en bra kväll alla underbara och goa läsare! Så återkommer jag så snart jag kan! För nu...nu blir det maaat!! =D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback