Skolavslutning!


God morgon! Har ni sovit gott?
Tur jag la mig tidigt igår då jag sov lite halvdåligt inatt. Men men....bara att bita ihop och vara så glad och positiv det bara går. =D
Idag har David sin efterlängtade avslutning och självklart är det mulet, grått och lite kallt ute. Och så kommer det lite regndroppar till och från. Vore ju väldigt synd om det kunde vara fint väder på en avslutning mellan varven! *fniss*
Men men....det skulle bli bättre väder till kvällen och resten av veckan, men det tror jag först när jag ser det! =P
Snart måste jag väcka lilltjejen så hon hinner bli klar, behövs en del tid då det oftast tar henne en timme att äta sina måltider! *pust*
Men tänkte se om jag kan få mig själv klar innan hon ska upp så kan jag ta det lite lugnare och lägga all energi på lilltjejen.
Sen måste jag ju få upp resten av familjen, så de är klara 8.50 då det är dags att få på oss ytterkläderna och gå till bilen. För 9.15 måste David vara i Mariebergsskogen för samling!
Sen efter avslutningen blir det hem och fixa lunch. Idag blir det en relativt lätt måltid då man inte hinner förbereda alldeles för mycket, så det blir en sallad med bulgur, fetaost och strimlad skinka! *snabbt och gott*
Efter det ska jag fixa tårtor, då vi ska "fira" alla barnens sommarlov idag! Så kl 15 blir det tårtkalas! *mumma*
Nä!
Ska avsluta och få mig själv klar....så gott det går i allla fall! Ha en riktigt fin dag och häng på med att hålla en tumme för att vi får bättre väder så vi kan sola och bada! *kram*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback