Äntligen lördag! =P


Som titeln säger, ja så tycker i alla fall barnen, för min egen del är det som vilken dag som helst, egentligen. =)
Men idag har vi verkligen inga planer alls, och jag kan inte direkt komma på något att göra heller så antagligen blir det mest att sitta hemma och bara vara.
Men det kan vara skönt det med mellan varven. Det enda jag vet är att jag ska laga mat, tvätta och åka till Ica för att inhandla lördagsgodis med flickorna!
Sen får vi se. Det var rätt mulet när jag kom upp men nu verkar solen titta fram lite, så vi kanske har sådan tur att det blir soligt och varmt ute idag!? *hoppas*
Vad ska alla ni underbara läsare hitta på idag då?
Någon av er kanske har något roligt förslag till min "lilla" hemmavarande familj?

Igår fick Theodor post, han vart så förvånad då han aldrig får någon, om det inte är från Ronald klubben. =)
Men han fick ifrån Jultidningsförlaget, då de vill ha hjälp att välja årets premier till de som säljer så han fick fylla i två enkäter och sen skicka in dem, och av de som är riktigt snabba lottar de ut 50 hemliga presenter. Och lämnade man sina svar på hemsidag fördubblade man sina chanser att vinna. Så han fixade med alla papper igår och sen lovade jag att gå in på nätet och fixa med det åt honom. Han blev såå glad att han slängde sig om halsen på mig och tackade flera gånger. Så igår eftermiddag fixade jag med det så nu är han med i utlottningen av hemlig present! *kul*
Så ni kan väl följa mitt exempel och hålla en tumme för honom!? *håller den hårt*
Nä...har inget vettigt att skriva och lillskruttan bara bråkar och välter stolar, så lika bra att avsluta och ta henne innan hon väcker hela längan med lägenheter. =(
Ha en bra dag!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback