Stackars...


Vad är det med oss och vår familj egentligen?!?
Ibland funderar jag skarpt på om vi är otursförföljda eller liknande. *suck*
Älsklingen min hade skickat sms till mig imorse och bad mig ringa så fort jag såg det. Så det gjorde jag!
Då får jag veta att han krockade med ett rådjur på väg till jobbet så vi behöver fixa en del med bilen. Och till råga på allt hittar jag inte försökringspapprena, bara de på vår audi, och ändå vet vi att vi satte in dem i pärmen. *störande*
Så än en gång, på mindre än ett år, är vi med i en olycka som vi måste anmäla till försäkringsbolaget. Typiskt! På alla våra 10 år tillsammans har det aldrig hänt något och sen vi bytte försäkringsbolag så har det skett tre olyckor. Undrar vad de kommer tro om oss!?
Jaja....jag hoppas bilen inte är allt för skadad och jag är så glad och tacksam över att det "bara" var ett rådjur och att min älskling mår bra! Kan inte begära mycket mer!
Men stackars "Bambi", stackars bil, stackars vår plånbok! =P
Hej så länge!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback