Usch för den här...


...natten!
Nu är det 4:e magkatarr anfallet på ca en vecka! *suck*
Det är verkligen inget roligt alls längre. =(
Men men....jag får väl försöka hitta anledningen då jag varken ätit fet mat eller stark mat, har heller inte druckit mycket kaffe eller ätit värktabletter!
Jag har inte ens slarvat med maten, utan ätit flera måltider med jämna mellanrum och mycket grönsaker!
Så varför kommer den nu?
Jaja...bara hoppas det inte ska hålla på så här, för då kommer jag väl snart inte våga äta alls! =(
Idag blir det rätt lugnt under förmiddagen då jag sovit riktigt dåligt och behöver vila. Så blir att få iväg de stora till skolan för att sen lämna den lilla på dagis.
Efter det blir det att vila för att sen duscha och få på mig lite kläder!
Sen blir det besök av Angelika och i eftermiddag ska jag till stan och möta mamma för en mor-dotter kväll då de har tjejkväll på stan! =D
Så nu hoppas jag verkligen att min magkatarr håller sig undan för jag vill verkligen ner till stan och jag vill verkligen stanna där tills jag är trött.
SNÄLLA!!!! Inget anfall idag tack!
Nä....orkar inte skriva mer så ha en bra dag!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback