Min förmiddag.


Ja...jag kan ju lova er att dagen blev liite bättre än vad den började! *fniss*
Men inte helt fri från strul och krångel...men inte så farligt som det var i morse heller! *tur det*
Jag har i alla fall mamma här på besök, så vi har bakat en stor äppelpaj...den ser jätte fin ut, så nu hoppas jag bara att den smakar bra också. Trots att pajdegen krånglade med mig! ;)
Jaja...men har i alla fall bakat en paj...och jag tror det här är det första jag bakat på flera månader. Och inte fasiken tyckte jag det var kul. =(
Saknar orken och lusten till allt jag har gjort tidigare....saknar energin till att baka, laga roliga maträtter, måla tavlor/teckningar och scrappa!
Så jag hoppas verkligen den kommer tillbaka.....*miss it a lot*
Men men....det var allt för stunden....eller i alla fall om min "jätte fina" äppelpaj! =P

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback