Usch...vilken natt!

Blev inte mycket sömn alls inatt...vilket jag heller inte hade räknat med. Men däremot var jag inte beredd på att min dotter skulle må så dåligt. Lite mer än halva natten bestod av hostattacker utan dess like, en del bestod av kräkningar, en större del bestod av kräkningar av min dotter samt svabbning av golven mm. Och resten av natten bestod av svettningar blandad med att man fryser som en galning. Var sååp trött imorse, men efter att lillan var iväg skickad till dagis kunde jag inte somna om. *typiskt* Men men...lyckades sova lite till och från. Juliette sov desto mer. Vilket är skönt för henne. Och hon har mått mycket bättre under dagen samt att hon har ätit riktigt bra. Själv skulle jag till apoteket för att inhandla mer hostmedicin, så min hosta kanske ger med sig. Orkar inte ha det så här speciellt länge! Men vad tror ni händer. Jo men självklart upptäcker jag att mitt visa kort OCH leg är borta och blir väldigt fundersam!? Men kommer på att jag handoade på jobbet så insåg att jag glömde dem i västen. *suck* Så med andra ord kommer jag inte åt mina pengar förrän jag kommer tillbaka till jobbet igen. :'( Jaja...bara att bita ihop och tänka positivt...kan ju inte göra över me pengarna i alla fall. :-P Men ska kolla om jag kan låna sonens kort så jag kan åka till apoteket imorgon, annars får jag föra övrr dem till makens konto under kvällen. För ju längre jag väntar desto längre tid tar det innan jag sjäov mår bättre och orkar jobba fullt ut.igen! Och det vill jag göra så snart det bara går!! Men utöver detta har dagen varit.rätt bra och jag hoppas på massor av sömn inatt så jag är piggare imorgon då jag lovat dottern att steka pannkakor till lunch åt henne! *slitgöra* Men allt för att hon ska äta så bra som möjligt! <3 Nä...har inget mer vettigt att skriva så avslutar, får barnen klara och sen ska jag nog ringa älskade Elle en sväng...känns som om det var alldeles för länge sen vi pratades vid! Miss her! Ha en underbar kväll och sov så gott! *pöss*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback