Hemma!

Mötet gick bra...även om det var små nervöst med tanke på tidigare upplevelser. Plus att jag inte hade en aning om vad jag skulle säga, så gissa om det var en lättnad att de frågade massor hela tiden! :-P
Klockan blev en del så fick äta lunch med David på stan så han får mat i magen. Var inte hungrig alls och allt bara växte i munmen, men lyckades peta i mig lite i alla fall.
Nu är jag hemma och ska väl snart sätta på lite kaffe och sen töla en stund med Elle innan det är dags att hämta på dagis.
I eftermiddag blir det rätt lugnt, Malin kanske kommer över en sväng, hon behövde lite scrapbooking saker för att göra ett dopkort till en tjej...och rosa saker har jag lite av i alla fall. :-P
Sen vet jag inte vad som händer....se mer film kanske....eller bara sakna min älskling? Blir antagligen både och. Ska i alla fall hjälpa tjejerna att sortera deras scrapbooking saker så de lättare hittar dem...
Vad ska alla ni göra idag då? Några roliga planer?

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback