Jobb samtal!

Sitter nu och försöker, åter igen, att få tag på den där tjejen för att kunna söka jobb som vikarie...nu är hon i alla fall inne då det är upptaget. Så idag kanske min nervositet kan få en chans att försvinna! *hoppas*
Ska även ringa några andra samtal sen, får se vad mycket jag hinner....men jag hoppas E är "fast" i datorn en stund så jag kan prata i lugn och ro...
Oj...mobilen ringer...
Var Elle som ringde. Under tiden jag pratade med henne fick jag meddelande om ogiltlig frånvaro på T, så var tvungen att ringa upp och kolla om det hänt något. *nervig*
Som tur var så var det "bara" en försenad ankomst på 10min imorse, vilket jag egentligen misstänkte då han kom iväg lite senare än vanligt. =P
Men kände att det var lika bra att dubbelkolla då jag vet att hans temperament inte alltid är att leka med och ibland (nu väldigt sällan mot förr) blir riktigt förbannad och sticker....*lättad nu*
Jaja...E sitter vid datorn igen och äter en frukt så ska prova att ringa på det där jobbet igen och hoppas att jag kommer fram så det blir överstökat någon gång! =)
Fortfarande upptagen i telefon....
Jaja...ska fortsätta försöka och sen få på oss kläder för att inhandla cigg. Efter det får vi se vad det blir...kanske fortsätta med planerna för hemmet och sen ringa de sista samtalen. 
Men hoppar säkert in senare igen!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback