Lång kväll

Nog hade jag svårt att somna. Kollade trots allt en film till, från 2012: Vamps. Rätt okey film...lite udda! ;-)
Sen blev det lite CSI på tv...tror klockan var närmare 2 halv 3 innan jag somnade. :-(
Tror mitt andra samtal med maken gjorde saken så mycket värre. Jag saknar honom och det var lite jobbigt att höra hans röst.
Men men....alla dessa saker blir väl bättre. :-)
Nu är det i alla fall måndag och en ny vecka. Ska börja den med att få två barn klara för skolan och Emilia till dagis....OM dagis nu inte ringer och hon inte får komma....i så fall får jag lov att ringa svärmor i ren panik så hon möter upp mig och David på universitetet.
För kl 10 ska han och jag våra ppt vårt första möte på BUP för att sen förhoppningsvis få en utredning/rättspsykiatrisk utredning på honom.
Är väldigt nervös och har ingen aning om vad jag ska säga. Och önskar att älskling kunde vara med!
Men är i alla fall tacksam att vår handläggare på soc kommer följa med och jag hoppas verkligen de tar mig på större älvar nu än för ett par år sen!!
Men med tanke på vad mycket alla har "motarbetat" oss genom åren så är jag självklart skeptisk!
Snälla! Håll en tumme för oss!
Sen blir det hem och äta eller hämta liten. Ska väl dricka kaffe och töla med Olle under eftermiddagen....så borde handla på vägen hem då kaffet typ är slut och jag glömde köpa i fredags. *typiskt*
Annars blir det en rätt lugn dag idag och jag hoppas jag somnar lättare ikväll....typ däckar! :-P
Bara en sak till!
Älskling! Lycka till idag på nya jobbet! Vi saknar dig massor och tänker på dig! Love you now and forever! PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elle

Håller tummarna för dig vännen! Stor kram på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback