Stor saknad!

Sitter nu ensam i soffan med bara tv:n som sällskap och känner mig lite deppig av att jag inte hann prata något med min älskling idag. :'(
Så jag hoppas verkligen vi får en chans att prata imorgon, speciellt då vi knappt hann prata igår heller för att jag var på väg till Elle för att sälja min crosstrainer. Så jag saknar att höra hans röst och känna mig lite närmare honom!
Förstår inte varför detta ska vara så jobbigt? Vi hat ju förberett oss i ca 4mån och jag borde varit beredd för att hålla saknaden i shack...men tydligen inte....för när kvälleb och ensamheten kommer så bränner det gärna till i ögonen. Inte för att jag tillåter något blött rinna men det bränner och det tar att kämpa emot!
Känns lite "patetiskt" att känna så efter typ 11, 5år tillsammans...men det borde kännad positivt då vår kärlek fortfarande är stark!
♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥
Nä...skriva om öite roliga tankar kanske är ett bra allternativ INNAN mina kinder blir våta! :-P
Var väldigt mysigt att få lite egen tid med Juliette, har varit dåligt med den varan ett bra tag nu.
När vi kom ner till stan hämtade vi ut biljetterna och gick sen till Hemköp så kag fick köpa en cola zero innan vi tog en varsin cheeseburgare och chili cheese toppar, självklart, på McDonalds i väntan på att kunna köpa varma snacks för att sen sätta oss tillrätta i biostolarna!
Filmen var super bra och jag längtar tills vi kan se den igen hemma i soffan! Juliette gillade den lika mycket hon...det märktes när den var slut och hon besviket säger: "Är den slut? Det har ju bara gått typ 30min!"
Gullungen min! Älskar när man prickar rätt med roliga saker och man verkoigen märker att barnen är riktigt nöjda! ♥
Efter bion skulle hon gå på toa, ser då att bussen kommer om ca 2min och nästa först om ca 30-40min. Så känner mig elak som undrar om hon kan hålla sig...hon säger ja så vi springer upp för trappan och precis när vi kommer ut genom dörrarna kommer bussen...så det slutar med att vi "springer ikapp" med bussen, mina luftrör blir minimala och efter alla varma snacks så är benen nästan helt borta och bär mig knappt framåt. Trodde jag skulle snubbla flera gånger och det var en otroligt äcklig käbsla att inte känna benen eller ha kontroll över dem...MEN...vi hann med bussen utan problem och för en gångs skull fungerade sms biljetten jättesmidigt då jag skickade efter en samtidigt som jag sprang och precis när vi klev på bussen kom min biljett! :-)
Ibland är turen på ens sida! :-)
Väl hemma blev det en cigg med svärmor då vi pratade om kvällen. Emilia hade varot snäll, ätit kvällsmat, tagit sin hostmedicin, ätit glass, spelat kort och kollat tv och precis somnat när vi kom!
Så skönt att höra att det gått bra då det ofta känns som ett lotteri med tanke på hennes enorma humör och extrema envishet! :-P
Och sen gick den sista timmen åt till att kolla efter om älsklingen var inne på skype så vi kunde prata..men icke...och sen har jag pratat med mamma och nattat en väldigt trött Juliette och nu ligger jag som sagt på soffan i min ensamhet med endast tv:n och bloggen som sällskap och känner mig helt yr och matt efter den här dagen!
Så antingen får det bli sömn nu eller fortsätta glo på tv:n?
Oavsett vad är jag nöjd med den här dagen och tycker det är väldigt roligt att jag ägnat lite extra tid med mina underbara döttrar!
Så jag hoppas ni alla haft en lika bra dag och får en riktigt bra kväll!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback