Lättlunch!

Flickorna har precis ätit lunch. Den ena valde korv med bröd och den andra soppa. Själv äter jag korvbröd med smör och ost! *slurp*
Vi har packat, duschat, fixat hår mm i ett hela förmiddagen. Så nu är det typ bara denna eviga väntan kvar tills bussen går. Men innan dess ska jag sminka mig mm så jag är klar för stan innan flickorna åker! :-)
Samtidigt väntar jag på att pengar ska komma in men med vår otur lär de väl inte komma idag alls bara för det...sååå deprimerande. Men det får gå ändå!
Nä...äta färdig, göra mig själv klar, packa det allra sista och sen mysa med tjejerna innan de åker!
Hörs väl sen eller något! :-P

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback