Kan verkligen inte sova...

...längre än till 5 på morgonen. Detta börjar bli väldigt tråkigt. 😣

Uppenbarligen är jag dock inte ensam om att vakna tidigt då bägge tjejerna redan är uppe trots lov och de efterlöngtade sovmorgnarna! Och jag hade inte räknat med något annat. På skolveckorna får man väcka dem och när de är lediga är de uppe en bra stund innan den normala tiden! Så typiskt ungar! 😂😂😂
Så de öppnar sina adventskalendrar och jag själv har precis betalat alla räkningarna, skönt att ha det gjort, och ligger nu på soffan under min teddypläd och fryser. 😕
Idag blir det att baka, laga mat, tvätta, inköpav lördagsgodis, fika med mamma och ikväll ska maken och jag ha mys tillsammans med en varsin öl/cider och MASSOR av ost och kex, med vindruvor och choklad! 💞💕
Det ser jag fram emot för det var väldigt länge sen vi spenderade tid så tillsammans, med det där lilla extra. 
Annars händerdet inte så mycket. Själv är jag bara trött och vill soooooovaaaaaa. 😴

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback