Handlat :-)

Då var man hemma från Ica och veckans mat inköp är avklarade. *skönt*

Men köpte även wellpapp, så jag kan slå in tavlan till David samt makens ena julklapp då kartongen till denna är trasig. :-)
Lovar att lägga ut en ny bild på tavlan sen när han öppnat den. Så ni får se det helt färdiga resultatet!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sen kom jag hem med härligt juliga blommor också! 
Ska bli intressant att se hur länge de överlever med mig!
Kan ju erkänna att jag hittills aldrig lyckats behålla dem levande ändå till julafton. :-/
Inga gröna fingrar här inte. Så tur man har världens bästa Claes till hjälp när det behövs och att mina uteblommor ät väldigt självgående! ;-)
Men fina är dessa nyinköpta. Så ska helt enkelt passa på att njuta av dem så länge det varar! 
Nu kom David så dags att avsluta och kramas istället! ♥

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback