Skit mående!

Förstår inte vitsen med att knapra halstabletter och värktabletter när det ändå inte hjälper det minsta!

Inte yoghurt, te, honung eller glass heller...gör bara ondare och ondare.
Inte bara halsen...jag har sån spännigsvärk i huvud, axlar och nacken. Sen får vi inte glömma trycket i öronen som värker rätt fint.
Just nu känner jag mig bara sur, geinig och gråtfärdig och har ingen lust alls att nå så här! *vill inte*
Försöker förgylla mig med att se Greys Anatomy för att tänka på annat men hat så svårt att koppla av att jag tappar koncentrationen hela tiden. Och somna kan jag inte heller, hur mycket jag än försöker. *vill inte mer*

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback