Däckade...

...framför tv:n igår och vaknade först vid 23.30 när maken kom hem. Däckade sen lika snabbt i söngen så gissa om jag var trött!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nu är fredagen här och det är sista arbetsdagen, skönt säger både axlar och handleder...för nu har jag ont i bägge. :-(
Men bara att bita ihop och försöka göra det bästa av dagen, för det är ju trots allt helg om mindre än bara 10 timmar! :-D
Är en väldigt lugn morgon då jag inte behöver väcka liten och tillbringa den kommande timmen med att tjata, så har snart druckit en mugg kaffe, surfat runt på nätet lite i den fortsatta jakten på julkkappar och födelsedagspresenter! :-)
Får göra det bästa av situationen när jag inte hinner springa på stan direkt. :-P
Men i år tycker jag dock det är svårt med alla presenter och klappar...de stora barnen och de vuxna är typ klara, bara små plock kvar, medans jag hat jätte svårt att komma på bra saker till lilltjejen och mina gudbarn...men har små tankegångar så det kanske blir bra till slut ändå! ♥
Har även skrivit ett brev till morfar som jag ska posta idag innan jobbet, dygnets timmar räcker inte till allt och då vi runger om varandra ich jag fortfarande inte haft chansen att tacka för kort och lotter han skicka när jag fyllde så får det bli brev vägen han får sitt tack denna gången! ♥
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Har nu massa strötid innan barnen kommer upp så frågan är vad jag dka göra med den tiden?
Försökte ta sovmorgon en halvtimme/timme men vaknade vid den ordinarie väckningstiden ialla fall. :-(
Så nu sitter jag har påklädd och klar i väntan på att klockan ska bli 7 så jag kan äta frukost och göra mig klar med det sista.
Så...undrar om jag ska tracka massa folk på messenger eller liknande så jag går svar på alla frågor jag skjutit upp hela veckan?? ;-) :-P
Ska skriva klart inköpslistan med, men jätte svårt att veta vad vi behöver habdla när vi aldrig är hemma längre, då maken hämtar mig direkt efter jobbet sen så vi kan handla direkt idag...så jag faktiskt får lite mer helg denna gången! :-D
Nä...får avsluta, göra det jag ska, och med detta öndkar jag er alla en fin dag! :-D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback