♥Ett helt år av saknad♥

Detta skrev jag på min lillebrors R.I.P sida på Facebook. Ville dela med mig till er andra.

Ett år har gått sen du lämnade oss alla kvar.
Varje dag är en kamp och saknaden finns varje dag.
Tårarna rinner forfarande lika ofta och intensivt.
Känns som om alla känslor aldrig försvinner.
Oavsett hur lång tid som går kommer du alltid i mitt minne leva kvar.
Och jag glömmer dig aldrig, ej heller hur underbar du var.
Så med en liten dikt vill jag hylla dig idag.
För att visa världen hur värdefull du är för mig var dag!
Saknar och älskar dig så fruktansvärt mycket. Och önskar min älskade lillebror kunde komma tillbaka! ♥

Tack för vad du givit,
tack för vad du var.
Tack för minnen ljusa,
som du lämnat kvar.

Livlöst är livet,
där inte du är kvar.
Världen är ett livlöst skal,
som ingen kärna har.

♥♡♥♡♥Over And Out♥♡♥♡♥

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback