Tiden springer...

...iväg när man har roligt!

Hemma från en lång men väldigt bra arbetsdag. Detta innebär att den inte alls kändes så lång som de andra torsdagarna. Undrar om det beror på att jag tillbringade ca 6.5 timme i kassan!?
Jag måste erkänna att jag trivs i kassan riktigt fint och jag verkligen gillar att sitta där. Det är så mycket mer kundkontakt,  massor av saker att lära sig samtidigt som det faktiskt går riktigt bra! :-D
Jag kan villigt erkänna att jag redan längtar tills nästa gång...extra mycket nu när jag fått min egna inloggning till kkassa apparaten!  :-D
Hade ju även finbesök av mellanbarnen idag. Vi åt pizza till lunch tillsammans samtatt de fick köpa med sig massa godis hem. Och utöver detta fick de en meeeeega stor kartong av chefen som lilltjejen kan bygga sitt älskade lådhus av (som hon tjatat om ända sen i våras). :-P
Så glada barn och en väldigt glad mamma! ♥
Som en extra bobus så fick jag mer besök på egtermiddagen då maken fick för sig att titta in med lilltjejen för att handla lite påfyllnad av mjölk och cola.  Hörde dem redan i svängdörrarna när Emilia frågade:
"-Vart är mamma?"
Hahaha. ..gounge! ♥
Så de kom till min kassa så jag kunde sno till mig en liten härlig puss medans de betalade! ♥
Ja...som sagt...det var en bra dag på jobbet med massa roliga besök och även massa skoj med arbetskollegorna med skämt, felsägningar ocv fnitter! *me like*
Så en dag till och sen är det helg, och för min del kommer större delen av helgen bestå av bilåkande och SHOPPING på efterlängtade Ullared! :-D *so happy*
Men nu kära läsare tickar klockan på rätt fint så ta mig en tallrik med något gott att äta ich sen krypa till kojs för lute sömn innan den nya dagen gryr!
Så med detta hoppas jag ni haft en bra dag och får sova så gott! *natti natti*

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback