God morgon.

En ny dag och än så länge är det rätt grått ute. Passar mitt morgonhumör fint då jag sovit så kasst inatt så den här dagen kommer bli lång. :-/
Men drt är bara att bita ihop och göra det bästa. Då börjar med massor av kaffe och har precid pussat min älskling hej då! ♥
Snart är det dags att väcka barn, få oss klara för vår skoldag och se om jag hinner fixa lite hemma då jag inte hann allting igår. Men det känns okey eftersom jag fick in ett av mina tre arbeten! :-D
Vad ska alla underbara läsare göra idag då?
Själv ska jag till plugget och sen blir det en sväng till svärmor och konsum innan jag ska försöka få ett arbete till klart! :-D
Sen blir det nog rätt lugnt ikväll då jag känner mig ganska sliten och den här envisa förkylningen gör fasiken inte saken bättre. :-(
Jaja...ska sluta töla med er så hoppas ni får en bra dag och att vi får sol idag med. ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback