Känner mig...naken!

Ja då var en ny vecka här och om ett par timmar ska jag till praktiken för att göra min första dag. *nervös*
Älsklingen är på väg till jobbet och barnen sover så själv har jag spelat lite på mobilen och plockat bort mina piercingsmycken. Får inte ha sådana synliga och då mina sitter i ansiktet så fick de plockas ur.
Lite sjukt att man kan känna sig så naken när en sån liten grej försvinner. Visst..har haft min piercing i läppen i över 10år och då bara tagit ur den 1 gång innan, så egentligen kanske det inte är så konstigt. :-/
Jaja...får se om de får vara urplockade under veckorna för att sitta i på helgerna eller om jag faktiskt orkar sätta i dem varje dag? ;-)
☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆
Har ni alla sovit gott? Några roliga planer för dagen?
Själv ska jag ta och fixa lite kaffe och sen kolla över min väska innan det är dags att väcka lilltjejen. ♥
Ha en fin dag allihopa! :-)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback