Wiiiiiieeeeee

Se på f-n!
Jag har precis skrivit klart det tredje arbetet! Det som jag kört fast med så himla många gånger! *underbart*
Så det enda som kvarstår nu är att renskriva det och scanna in min skiss. Sen kan jag skicka in det och jag måste säga att det känns helt jävla underbart! :-D
Och just nu känner jag mig lite på hugget så frågan är om jag då ska renskriva det nu (renskriva är ju sånt jag kan göra även om barnen är runt mig, eftersom det bara ska "skrivas av") eller om jac ska ta den sprittande, glädjande energin och städa de där tråkiga våtrummen?!?!? *beslutsångest deluxe*
Eller helt enkelt strunta i alla teåkiga måsten och göra något roligt...som att PYSSLA! ???
Jaja...det löser sig. Allt löser sig :-)
Hej så länge!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback