Babysteg...

😂😂😂

Detta med att fĂ„ ordning pĂ„ vardagarutinerna gĂ„r lite si sĂ„ dĂ€r. Visst blev frukosten tidigare idag...men bara 30min. SĂ„ hĂ€r gĂ„r det framĂ„t med babysteg! 😜
Vi hÄller nu pÄ att rengöra köket och barnen Àr redan klara för dagen. SjÀlv sitter jag fortfarande i pyjamasen med mitt morgonkaffe.
Huvudet snurrar av idéer för det hÀr Äret. Saker som jag vill göra och saker som SKA Àndras! Har dock lite beslutsÄngest om vad som funkar bÀst men nÄgra idéer har jag som jag vill anvÀnda mig av och mÄste nu bara bestÀmma summa och annat pÄ andra idéer.
Men men...allting löser sig till slut. Bara tankarna slutar snurra och jag kommer fram till nĂ„got som Ă€r hĂ„llbart och som jag kĂ€nner fungerar. 
Allt det andra som jag ville Ă€ndra pĂ„ hade vi ju familjemöte om, runt jul, och mĂ„ste berĂ€tta att det faktiskt funkar helt okey just nu. Ska dock bli intressant att se hur, och OM, det fungerar nĂ€r vi Ă€r tillbaka i den riktigt vardagen med jobb. 😜
Om inte...ja dĂ„ fĂ„r det bli ett nytt familjemöte och i vĂ€rsta fall dra in internet ett tag eller liknande. För DET...klarar de sig inte utan! 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
 Nu blir det visst fullt hus hĂ€r dĂ„ barnen pĂ„ gĂ„rden ska leka hĂ€r. SĂ„ lika bra att avsluta detta och kanske fĂ„ pĂ„ mig klĂ€der. Ingen ro eller slappa hĂ€r inte! 😕

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback