God Morgon

En ny dag och det är redan söndag! 

Helgerna bara springer iväg och det känns som om man inte hinner något förutom handling, städ, tvätt och fredagsmys ju. 😯
Idag tror jag det får bli en ny tur till välsviken och hoppas att de har biobiljetter kvar så kanske man kan ta med Emilia på bio nästa helg. Vore så roligt att göra något extra med henne när hon fyller och allt! ❤
Sen måste jag planera allt fika inför nästa helg. Har bara några få dagar på mig att baka och jag har inte en susning om vad jag ska bjuda på eller ens hur lilltjejens tårta ska bli! 😢
Fuka tcå dagar inrad och under veckan jobbar jag liksom till 16.30, 20.30 och 14.30 plus att jag har möte på Mölnbacka, måste till stan och köpa presenter, handla, baka, städa, baka lite mer och göra fluff med mera till tårtan. Vet inte riktigt hur jag ska hinna och misstänker att det i alla fall inte blir några tidiga kvällar för min del! 😥
Men men...allt löser sig. Bara jag kommer på vad jag ska baka så är det lättare att göra upp en planering som funkar! 😆
Jaja...det var mitt "gnäll" för stunden i alla fall. Får se när jag skriver igen! 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback