Kalaset...

...över för denna gången. Och det har gått bra trots några mindre åsiktsdispyter. Inte lätt att alltid komma överrens i den åldern. 😜

Så de har lekt kurragömma, snurra flaskan för paket öppningen, fikat, haft femkamp och skattjakt!
Så allt gick bra trots strul med tider och annat smått. Dock mitt eget fel när jag inte har någon koll alls nu för tiden! 😜
Själv har jag precis plockat undan efter alla barnen och tagit en lång, varm dusch. Snart ska jag plocka med det sista innan jag kryper i myskläder och bänkar mig i soffan för resten av kvällen! 😆
Förmiddagen gick åt till frukost, disk, kalas förberedelser, fixande av foton och album på fejjan, telefonsamtal, matlagning och fika och bebis snos hos Sofie och Mattias. Lilla Elin...jösses vad liten hon är!
Men nu...är det tack och hej för min del! Hoopas ni alla haft en bra dag och att ni får en riktigt super duper härlig lördagskväll!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback