Ömmande...

...axlar, nacke och en väldigt trött Nina sitter nu här och längtar efter sängen och sova!

Var en tuff, riktigt tuff och slitsam dag på jobbet...men ändå bra (hoppas jag). Det märks när mejeriansvariga är tillbaka imorgon! 😜
Kanske gjort allt åt helskotta fel! 😂😂😂
Men trots denna trötthet har jag bakat en hel plåt med dumlekakor. *mumma*
Har även vispat grädde åt familjen till deras eftermiddagsfika imorgon  samt förberett vit chokladfluff till Emilias tårta på lördag. Utöver detta har jag handlat, fixat morgondagens matlåda, slagit in massa paket, fixat med disken och plockat undan.
Har även haft läxläsning med Emilia, både matte och läsläxa, och nu är hon nattad med saga och pussar för natten. ☺
Så då hon ligger har jag hjälpt Juliette att limma fast sitt påhittade egna djur hon pysslat ihop på museėt idag med skolan. Det är gjort av rulle, trasselhampa och olika glödlampor samt lite metallplattor, tejp och limpistol. Och det är nog fasiken det sötaste jag någonsin sett! ❤ ❤Vår duktiga tjej!!!❤
Har även ätit kvällsmat så man är mätt och belåten för resten av dagen så nu återstår bara att lotsa barnen inför morgondagen och sen måste jag slå in de sista presenterna! 😆
Sen är det nog verkligen dags för natten och sova, sova, sova!
 Kanske får lite tid över så man kan tigga till sig lite massage då kroppen värker en hel del mer nu och jag har en lång, riktigt lång, arbetsdag framför mig! *hoppas på avkoppling* 🙈🙉
Så..ja detta var min dag!
Nu fixa det sista och sen får vi se vad man hinner med!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback