Väntar...

...på att äta frukost. Men det dröjer en stund till då vi kommer äta mat sent idag.

Så har druckit kaffe, surfat, hjälpt Emilia att måla lite (eller ja komma på vad hon kan måla) och pratat/myst med maken.
Funderade på att baka hallongrottor, för att sysselsätta mig en stund. Men glömde köpa vanligt margarin igår och har ingen hallonsylt hemma. 😢
Så istället sitter jag och funderar på hur jag ska göra när jag börjar göra om. Och den största frågan är egentligen Emilias rum. 
Hon vill tydligen inte ha kvar sin matta. Jag älskar hennes matta!
Sen var den skitdyr i inköp...så är inget sugen alls på att ta bort den. 
Men nu vill inte hon ha den...så jag kan ju inte direkt tvinga henne att behålla den heller. Och jag kan inte ha lila någon annanstans i hemmet så då är det ju bara ett alternativ kvar....att sälja. 😭
HJÄÄÄÄÄÄLP! 

Men men...jag får lösa det på något vis...
Oavsett så ligger det en stund framåt så jag vill fixa i vardagsrummet och Juliettes rum först. Då de är lite "panikartade".
Sen får jag nästan ta Emilias och Theodors samtidigt så de slipper vara..."avundsjuka" på varandra. 😂
Så tapeter, lim och roller är en sjukt bra början! Vill ha! 
Helst igår! 😂😉😜

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback