Orkade inte

Igår var inte orken på topp. Hade en eätt dålig dag med många tankar. Tankar som jag aldrig delar med någon så slutade med att jag fixade en dagbok igen. Fast eftersom jag aldrig kan ligga och skriva i lugn och ro och inte vill riskera att någon hittar den eller läser den så fick det bli en dagboks app till mobilen MED kod.
Även om ingen ser, läser eller vet så är det skönt att få ut det ur systemet. Bara det kan räcka ibland.
Så jag skrev lite i den igår, kände mig fram och testade lite.
Utöver det blev det inte mycket gjort här hemma. Lite matlagning (2ggr), fixande av matlåda till maken, disk, rengöring, sopor och avsnitt på datorn.
Skulle ut och gå men luftrören är inte alls på min sida så nya mediciner blir snart ett måste om det ska fortsätta så här. Men de är så fruktansvärt dyra och just nu finns det ingen chans till att klara av den utgiften också!
Maken och Theodor kom i alla fall ut på sin springrunda och dagen var med andra ord lugn.

Idag?
Ingen aning!
Vet inte ens vad jag ska hitta på för mat så den måste jag fundera ut snarast då allting ligger i frysen. *suck*
Men först ska jag dricka mitt kaffe ute på balkongen och sem är det dags att väcka barnen för att få dem till skolan.

Så...god morgon på er! Hoppas ni får en fin dag!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback