🎁🎂🎉Grattis pĂ„ födelsedagen!!! 🎉🎂🎁

Idag Ă€r det en vĂ€ldigt speciell dag, för det Ă€r min Ă€lskade mammas födelsedag! 


Hipp Hipp Hurra, Hurra, Hurra, HURRAA!

Mamma Lisbeth fyller Är och borde fÄ en fin bukett

men ett köp av en sÄdan har inte skett.
Ty hennes dotter Àr ganska lost en
och blommorna hade ÀndÄ vissnat pÄ posten.
SÄ dÀrför ber jag dig vÀssa öra och nÀsa
för nu ska du en dikt om henne fÄ lÀsa.

Min mor Àr en kvinna som ingen annan
hon har inga problem att oss barn banna.
I alla Är hon ensam fÄtt kÀmpa och prestera
dÄ vÄra "pappor" i vÄrt liv ej ville existera.
Det finns inget som slÄr alla kakor hon bakar
dÄ samlas familjen i köket och smakar.
Hennes egna svaghet Àr en god bit choklad
fĂ„r hon en hel kaka blir hon jĂ€tteglad. 
Hon sitter ofta vid sin dator och spelar
samtidigt som hon drömmer om mera.
SÄ svarar hon inte nÀr du ropar
hennes drömvÀrld hon dÄ sopar.
En envis dam som vi alla vet
det Àr min mamma det!

Älskade mamma grattis pĂ„ din dag
jag hoppas verkligen den blir underbar!

Dear Mom,


I'm sorry for all the bullshit I give you.
I'm sorry for being annoying, rude or mean to you.
I'm sorry that I don't say thank you enough.
But THANK YOU for everything!
THANK YOU for putting up with me!
THANK YOU for veing there for me through everything!
THANK YOU for always loving me and
THANK YOU for never leaving my side!

❀ I LOVE YOU MOM! ❀ 

Permalink AllmÀnt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback