Kall morgon.

Ja som titeln säger så är det riktigt kallt ute. Men himlen är fortfarande mörk men stjärnklar och månen lika skarp som igår kväll. *fint*

Vaknade flera gånger inatt med så när klockan ringde käbde jag mig helt slut. Vilket jag egentligen fortfarande gör då jag har huvudvärk och lite illamående.


Men har i alla fall fått i mig lite kaffe och fått barnen klara för skolan. 
Vi har också sett dagens avsnitt av julkalendern och öppnat dagens lucka. 
Nu är tjejerna på väg till skolan och jag själv ska peta i mig lite frukost och göra mig iordning för en rejäl powerwalk. Måste väl försöka se till att vara hemma till 10.30 ifall sonen inte kommer upp som han ska (han har nämligen sovmorgon och börjar inte förrän efter lunch-mao kl 13). 

Utöver detta har jag intr speciellt mycket planer idag, ska ringa vaktmästaren (då jag missade telefontiden igår), skriva inköpslistaoch matsedel och sen antar jag att det får bli att städa. I eftermiddag ska barnen städa sina rum så vore gött om jag är klar med det mesta här hemma tills dess.. .vet ju hur mycket jag brukar få tjata på den lilla här hemma. 😂😍

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback