Vill sova

Jaha...4 timmar lyckades jag sova...typ. Vrider och vänder mig och har svårt att bara stänga av allting.
Är så trött och vill inte vara vaken. Men de sista nätterna är inte min hjärna och jag riktigt på samma sida. Jag vill sova...den skapar mardrömmar som gör att jag sovit asdåligt och nu bara 4 timmar för att inte kunna somna om. 😡😢😴😧😨😥😤😣
Inte min åsikt om en bra start på sportlovet och inte heller vad jag hade förväntat mig med min sista kvällstanke: "Gud vad gött med sportlov, ingen väckarklocka!"
Men det är väl som vanligt när det gäller mig. *suck*
Så istället för att vrida och vända mig i sängen är jag uppe i vardagsrummet med svidande ögon och funderar på kaffe? Eller krypa till kojs igen och hoppas jag kan somna? Tyvärr verkar det sistnämna omöjligt då min hjärna går på högvarv...
Och det förstnämnda är åt helskotta för tidigt just nu. Men egentligen ingen större idé att försöka somna om då klockan snart är halv 6 (morgon enligt min hjärna) och jag har redan varit vaken i nästan 1,5 timme. 😨
Kanske finns något på tv:n man kan glo på...annars kan jag väl alltid göra Theodor och hans kompis sällskap då de fortfarande är vakna och spelar sitt CS. 😂
Ciao! 👄 
 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback