Yihaa!

Målaren är äntligen klar! 😃

Så istället för våra vita tapeter vi hade innan i hallen (jag förstår dock inte varför någon väljer vitt i en hall???) så har vi nu ljus/mellangrå...nästan lite silvriga. Dock är inte färgen rättvis på bilderna...men men...det är inget ovanligt. 😉
Hallen är sååå rymlig när den är tom så nu är frågan...hur inreder jag detta för bästa resultat och utan några nya dyra inköp??? *hjälp*

Så snart väggarna är tillräckligt torra så ska allting ur sovrummet. Och det ska bli så skönt att få mitt mörka, prydliga och rena sovrum tillbaka. Att få känna lugn och harmoni i kroppen när jag lägger mig är det jag ser fram emot mest av allt just nu!
Sen när allt är klart så kan jag äntligen storstäda hela lägenheten! 
DET ska bli riktigt skönt då de sista 2 månaderna bestått av små plock och städning fär det går med allt som varit med tömning av förråd, byggarbetare och tapetsering. 
Men nu är allting klart så då kan jag få tillbaka mitt prydliga och rena hem! *längtar*
Fördelen nu är att jag i alla fall inte behöver ha långtråkigt. För nu jäklar kommer jag ha att göra ett par dagar! 😂😂😂
Ciao! 👄 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback