ZzzzZzzzZzzzz

Har funderat och funderat. Har flyttat möbler och mattor och INGET annat sätt än hur vi hade det innan funkar i hallen. 😂

Så nu när nästan allt är på plats, förutom klädeskrokarna & nyckelskåp samt skotorken, så det ser ju ut som innan...typ.
Dock en dörr mindre. 😃 Och så lite andra inredningsprylar (då det röda inte passar in längre) och så ett skoställ mindre (för att få mer rymd i hallen). 😃
Men här är resultatet som jag fått idag i alla fall!
Utöver detta har jag städat hela hallen, plockat undan allt vi hade ställt i kök och vardagsrum.
Och så städat sovrummet. SÅ JÄVLA skönt att det är rent och prydligt där inne igen!
Så gissa om jag längtar efter att krypa ner i sängen och bara njuta av att ha sovrummet tillbaka! *underbart*
Efter allt slit så är kroppen rätt trött och mör. Men älskade Juliette hjälpte mig att koppla av lite förut genom att ge mig lite halvrygg och axelmassage. Det var sååå skönt. Tack älskade unge! ❤ 
Och som pricken över i:et så blev det en varm dusch också. Det behövdes verkligen efter allt slit med garderober och andra möbler. 
Maken är på bio med en kompis ikväll så jag blev helt ensam...känns trist...men bara för att jag inte kommer iväg på något roligt kan jag ju inte hindra honom. ❤
Eller?!?! 😂😉😛😜
Nä då...skojja bara!  😆😃😂
Själv har jag precis bänkat mig i soffan med en kvällsmacka till Criminal Minds...men missade typ den första halvtimmen så tänkte att jag skriver här istället  (och kollar reprisen på söndag). 😆
Men det var allt jag hade för stunden. Jag hoppas ni haft en bra dag!?
Ciao! 👄 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback