Tråkig väntan

Då vi ska ut på roadtrip så drar vi på frukosten så jag slipper ett "fall" sen när det går för många timmar mellan måltiderna. Och då jag flyttat möbler, plockat undan smågrejor som står i vägen och fått iväg barnen så sitter jag nu bara och väntar....


Har även letat dynor och messat med Claes, så beställning lagd. Och bara hålla en tumme för att alternativ 1 finns! 😍 
Om ca 1,5 timme ska vi hämta kärran och jag får nog lov att äta frukost snart för helskotta vad hungrig jag är! 😷

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Rebecka

Åh vart ska ni åka :) ? Va kul med en lite tripp. Ha en jätte bra dag. Kramar

Svar: Tog bara en tur till Storfors och tillbaka för leverans. :-)
Cinderellamum

Postat av: Lisbeth Falk

God morgon!
Gamla soffan ute, vardagsrummet dammsuget. Bara att vänta för mig också. =) <3 <3 <3

Svar: Mmm...fun, fun, fun! ;-) :-*
Cinderellamum


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback