Gud vad gött...

...det var med en varm, lång, avkopplande och härlig dusch! Tog tillfället i akt och använde rakhyveln på alla kroppens viktiga områden och smörjde in mig ordentligt efteråt. Så nu känner man sig nästan som en ny människa! 😆
 
Dock onser jag nu, när jag sitter still, att jag faktiskt är hungrig. Så då är kvällens stora fråga:
"Stekt potatis med stekt ägg ELLER varma mackor till kvällsmat?"
Jupp! För mig är detta ett svårt val då jag verkligen älskar bägge rätterna! 😯
Men det lutar nog åt det första då jag inte vill slänga mat i onödan...meeeen...väljer jag det andra så slipper jag själv ställa mig vid spisen igen då maken kan göra det! 😂
Sååååå...vad väljer man?
 
Äsch! Det löser sig. Så ska nog ta och fråga min älskling vad han helst vill ha, så kanske jag helt enkelt inte behöver välja alls! 😉
Ciao! 👄 
 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback