Klart!

Då var disken helt klar. Dricka är gjord till Emilia. Naglarna är förberedda för en färgläggning vid ett annat tillfälle...så nu då?

Jo då..jag vet att det är Mello ikväll. Men nu råkar jag vara en av de där "tråkiga och udda" människorna som inte tittat på det. Är liksom inte intresserad så det kvittar! 😂
Så...vad ska jag hitta på resten av kvällen?
Tror jag ska försöka få maken att slita sig från datorn så kanske man kan se en film eller något. Eller kanske tigga till mig ryggmassage för att nå den maximala avslappningen?
Sen lär jag dock vara helt väck och då är det nog tyvärr "bye bye" till denna lördagskväll! 😂😉
Ciao!

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lisbeth Falk

Ingen mello här heller så tråkigt. <3 <3 <3

Svar: Ja verkligen!
Är oftast roligare att göra...ingenting. 😂
Men helt slipper vi det inte här hemma då Juliette kollar i sitt rum och Emilia i sitt...så spelar ingen roll vilken våning vi är på så får vi "lyssna" i alla fall. ❤😂
Cinderellamum

Postat av: Lisbeth Falk

Asgarv....skaffa öronproppar så slipper ni höra. Gott att jag slipper. <3 <3 <3

Svar: Äsch...jag står ut. Så högt är det inte. kram
Cinderellamum


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback